Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Joseph Miller - Lét, Ismeret, Nevelés, Állam

Joseph Miller (1972. 08.21 Tata - )

Millerism-Happiness

Millerizmus Boldogság vallás-boldoggá válás életmód megalapítója

Az embernek törekednie kell, hogy boldog legyen. Ehhez sok-sok pozitív élményre van szükség.

Az embernek mint a testét, mind a szellemét, lelkét táplálnia kell. (Színek, mozgás, sok folyadék, ásványok, természet, barátok, étel-ital, jó filmek, zenék stb.)

A napiszintű sikerélmények, a pozitív élmények szükségesek a jó, boldog közérzethez.

 

 

Lételmélet

Az ember, a ,,sors”-nak a foglya, a 3 dimenziós világnak. Nincs szabad döntésünk, minden folyik előre.

De mégis olyan, mintha lehetne dönteni - Illúzió.

Földrengés, gyilkosság, szerelem, születés kikerülhetetlen folyik előre az élet.

De a meditáció által olyan állapotba kerülhetünk, mintha mindent mi irányítunk, viszont a fáradtság, düh, negatív érzelmek lehúznak, beszűkítenek, s romba dől az életünk.

A szerelem, boldogság, siker, az olyan helyzetek, amikben önmagunk lehetünk az ,,ideák világának” a lenyomatai. - Nirvana, Mennyország ezek a földi életben is elérhetőek meditáció által.

,,A megvilágosodásig a fejlődés két lépése ismétlődik: a pozitív benyomások felhalmozása és a bölcsesség kifejlesztése. A jóindulatú gondolatok, szavak és cselekedetek lenyugtatják a tudatot, megszabadító felismeréseket hoznak, és az ilyen kellemes visszajelzések még több jó cselekedetre motiválnak. … Az út tehát a bölcsességhez vezető pozitív benyomások felhalmozása, mely egyre több jót termel. Végül minden egyezni fog; bárhová is nézünk, csak tisztaságot találunk. S ekkor belül csak boldogság lesz, kívül pedig beteljesülés.” Ole Nydahl

 

   A megvilágosodás a legnagyobb boldogság, a legmagasabb szintű időtlen öröm, boldogság és szeretet. Nincs semmi kielégítőbb vagy teljesebb, mint a megvilágosodás csodás, boldog állapota. Ürítsd ki magad meditációval, s érd el a tökéletes boldogságot, a megvilágosodást, te is.

A megvilágosodás elérése a cél: mert a megvilágosodás egy olyan mennyei, orgazmusi, teljes, tökéletes, hatalmas boldogság és szeretet, hogy erre vágyik, ide igyekszik mindenki, s azért meditálunk, hogy ezt érezzük, és örökké ebben az állapotban legyünk. Be kell látni, a meditáció mindent visz, mert a legjobb, a legcsodásabb élményt tudja adni, a legnagyobb boldogságot. 

Törekedni kell a megvilágosodásra. Ami gyönyörű érzés, a földi csodás érzések és képek annak a világnak csak a lenyomatai, néha ezekben a lenyomatokban látjuk az ottani világot. A szép, a szerelem, a szeretet ízelítő belőle. Mindig maradj a csodában. A meditáció elhozza a csodát. Meditáció által megtapasztalod a CSODÁT. Higgy, bízz a CSODÁBAN.

Meditáció az út a megvilágosodáshoz.

Meditáció - A légzésre irányítani a figyelmet. A természetes, magától történő, nyugodt, teljes hosszúságú be- és kilégzésre. Nyugodtan, lazán, erőfeszítés nélkül. Folyamatos koncentráció. Érezzük a formátlan levegő ki és beáramlását. A tudatban felszínre jövő képeket, gondolatok, hagyjuk, hogy jöjjenek-menjenek, anélkül hogy megragadnánk őket, s így eltűnnek. Ezáltal tisztulunk, s egyre jobban és jobban érezzük és megtapasztaljuk a nagyon csodálatos kellemességet, a CSODÁT. Tehát ha meditáció elején, közben részed van gondolatözönben az előfordulhat, de törekedj, hogy a felbukkanó, felmerülő gondolatokat, képeket ne ragadd meg..egyszerűen nincs dolgod velük, jönnek, majd mennek, - ez a tudat tisztulásának jele - ilyenkor az idegrendszerünkben lévő feszültség oldódik fel véletlenszerű gondolatok, képek formájában. S szépen egy idő után lecsillapodik az elme, és fantasztikus élményben lesz részed. Ráadásul e kellemes élmények általi megváltozott ,,kisugárzásod” hatására az életedben egyre több csodás dolgok történik veled, és egyre több pozitív, fantasztikus képességedre derül fény, nyílik meg. Sőt még megtapasztalod a sziddhik-et is. Érdemes megpróbálni beépíteni a folyamatba, a levegővel együtt be- és kiáramló színek - belégzés (piros), kilégzés (kék) -, mint egy színes levegő útjának a nyugodt, erőfeszítés nélküli belső figyelését. Ha nem jönne egyből a CSODA vagy 20 perc után, kérlek tarts ki, mert 45 perc után már tuti érezni fogod,..benne leszel, megtapasztalod a CSODÁT. A koncentrálás a teljes, természetes, magától történő, nyugodt be- és kilégzésre, lazán a lényeg. Egyre inkább, egyre többször átjárja a lényed ez az állapot, míg végül örökké benne maradsz. Gyakorlás – Megvilágosodtál.

Váljunk mindannyian, mindörökre buddhává! Ámen!!!

https://amegoldas.eoldal.hu/cikkek/molnar-jozsef-gondolatok-2.html

https://amegoldas.eoldal.hu/cikkek/gondolatok---joseph-miller.html

 

Ismeretelmélet

,,Üres lappal” születünk, és életünk során erre rakódik az ismeret, s csak azt értjük meg, aminek az alapja már meg van.

 

Az ember különböző. Van, aki gyorsabban tanul, van aki lassabban. Az energiaszint és a befogadószint a meghatározó.

 

Stresszmentes környezet, s magas energiaszint kell a tanuláshoz.

 

Tudás barlanghasonlat

I. FÁZIS

Megremeg a sötét barlang – Megnyílik – Fényszikra – Fény (tudás) növekszik és jön egyre közelebb - Közelben a fény - Egyesülés a tudással

II. FÁZIS

Megértés és tudás egyre növekszik, kiterjed és egyre több dolog megértődik.

 

 

Neveléselmélet

(Inspirálás. Ismeretek. Hasznos tudás. A gyermek jól érezze magát. ,,Boldog-felnőtt” képzés)

 

12 osztályos iskola.

 

CÉL. A cél kettős: Egy jelen és egy jövőre vonatkozó.

Jelen: Ismeretek, tapasztalatok, élmények megtapasztalása, olyan formában, hogy a gyermek jól érezze magát, gazdagodjon, fejlődjön, az egyik legfontosabb teendőnk, hogy segítsük a gyermeket abban, hogy rengeteg sikerélményben legyen része.

Jövő: Boldog, a társadalom számára hasznos felnőttek képzése. Olyan emberekre van szükség, akik önmagukkal és a világgal is jóban vannak, ezáltal segítik előre, mint magukat, mint a világot.

 

TEST ÉS SZELLEM. A gyermek testi és szellemi lény: ezért meditációk, sportolás és tanulás. Nyugodt, boldog, egészséges, nagy tudással rendelkező felnőtt.

 

ÉLETRE NEVELÜNK. Az egyik legfontosabb elvünk, hogy a gyermeket az életre készítsük fel. Ezért a tananyag mellett a szociális készségek, a problémamegoldó készségek fejlesztése is a cél. Továbbá kiemelten kezeljük az egészségre és a tudatos életre nevelést. Prevenció.

 

TANTEREM. Tantermekben bevetjük a színek gyógyító, inspiráló hatását, a feliratok inspiráló hatását, a zene nyugtató hatását, továbbá az illatok pozitív hatását. Egy jó környezet kialakítása a cél, ami a gyereket inspirálja, amiben jól érzi magát. Jól felszerelt tantermek az ismeretek átadására, a tapasztalatok, a gyakorlatok megjelenítésére, az inspirálás valamint a kreativitás fejlesztésére. Igyekszünk minél több órát a friss levegőn, a természetben is megtartani.

 

TANANYAG: Ismeretátadás + gyakorlatok. Pragmatizmus. Projekt módszer. Művészetek.

 

EGYÉN ÉS KÖZÖSSÉG: Fontos alapelvünk a gyermek megismerése. Csak ha tudjuk, hogy kivel foglalkozunk, akkor lehetünk igazán hatékonyak, akkor tudunk a legjobb segítők lenni.

A közösség szerepe a tanulásban, feldolgozásban. Barátság fontossága.

 

TEHETSÉGGONDOZÁS: A gyermekek hajlamának, tehetségének a felismerése és kibontakozásának segítése.

 

SIKERÉLMÉNY, DICSÉRET: Melyek rengeteg energiát, pozitív önképet, s jókedvet adnak.

 

Tanterv (tervezet)

8 00- 8 30 Reggeli 30 perces meditáció

8 40- 11 20 Délelőtti tanulási rész (30 perces órák 10 perces szünetekkel) A cél, hogy a gyerek jól érezze magát, és ne fáradjon el.

Az órákon ismeretátadás + gyakorlati rész. A gyakorlat az órához kapcsolódik, ez lehet kézügyesség, az ismeret eljátszása, szituációs gyakorlatok stb. Attól függ, hogy a gyermek melyikben érzi jól magát.

A tanulási részben művészeti rész, melyben, pl. zene, rajz, tánc, gyurma, építés.

11 30- 12 00 Délelőtti 30 perces sportolás.

12 óra után ebéd

12 30 – 13 20 pihenés, alvás  

13 30 Délutáni 30 perces meditáció

14 00 –15 00 Délutáni tanulási rész

15 30 Délutáni 30 perces sportolás.

  

KIRÁNDULÁSOK: Minden héten 1 ,,kirándulás” (Természet, intézmény, mozi, színház, stb.)

 

AZ ELMÉLET ÉS GYAKORLAT SZOROS INTEGRÁLÁSA Pl. Történelem órán eljátszani Mátyás korát, vagy a marathoni csatát, vagy éppen valamilyen találmány felfedezésének az örömét, egy sikeres koncert, sportélmény átélését. stb.

 

TEHETSÉGGONDOZÁS ÓRÁK: Igény szerinti tehetséggondozó délutáni órák.

 

TANÁR-DIÁK SZEREP: Közös döntések, a tanár egy segítő ,,barát”.

 

KÖZPONTI KÉRDÉS A HATÉKONYSÁG, S EZÉRT A MINDEN HETI, HÓNAPI TELJES KÖRŰ ÉRTÉKELÉS (Nincs kifogás, ha a gyermek a fontos!)

 

FEJLŐDÉS FONTOSSÁGA: Döntsünk (tegyünk vagy ne tegyünk, akarunk e tenni?), Hogyan, (Az út), Valósítsuk meg a tervünket (Érjük el a célt)

 

PEDAGÓGUSAINK FŐ, MINDENNAPI TANKÖNYVE: Thomas Gordon - P.E.T

 

PEDAGÓGUS FŐ, MINDENNAPI KOMPETENCIÁK: SIKERÉLMÉNY, DICSÉRET, ELFOGADÁS NYELVE.

 

Tanári együttműködés. Tanári Fejlesztés, fejlődés, tapasztalatcsere. (Minőségi pedagógusképzés, továbbképzés)

Deklarált cél: Gondolkodni megtanítani a gyereket. Dewey és Montagne féle pragmatikus gyermek-emberkép.

 

 

Az iskolában nem lehet erőszak. Még a szünetekben sem ordítozni kell a gyerekeknek, s nem félni kell, s nem egymást hajkurászni, hanem pozitív, ,,értelmes" tevékenységeket folytatni. De hát ez teljesen evidens kellene, hogy legyen ebben a felvilágosult korban.

 

 

Meg kell hallani, hallgatni a gyermekek és pedagógusok igényeit.

 

Minden pedagógia tevékenységnek az alapvető feladata a rengeteg, színvonalas gazdag ,,bemenet” és ,,kimenet” biztosítása. (Molnár József)

 

 

A gyerekeknek ingergazdag ,,bemenetre” és gazdag ,,kimentre” van szüksége. Vagyis ingergazdag környezetre, ahol hallja, érzi, megtapasztalja a dolgokat (pl. nem elég a citromról tudni, hanem látni és ízlelni kell)

 

 

5 terület együttes segítségével biztosan elérhető a boldog, sikeres, eredményes gyermek fejlődésének biztosítása, elősegítése:

  • Iskola: gazdag, jó pedagógiai környezet kint és bent. Gyermek- és eredménycentrikus pedagógusok. Iskolapszichológus. Hasznos tárgyak, színek. Friss levegő, mozgás, energia.
  •      Gyermek: jól érezze magát, jó önértékelés, önbizalom, elégedettség, gazdag ki és bemenet, tehetség-jártasság elősegítése, energia megtartás és növelés!!!
  •      Család: Jó szülői háttér - Jó anyagi, tárgyi háttér. Jó pszichológiai háttér.
  •      Tudományok figyelembevétele és segítségül hívása: Pedagógia, Reformpedagógia, Pszichológia, Személyiséglélektan, Pszichoanalitika, Kognitívizmus, Humanisztikus pszichológia, Szociálpszichológia, Környezetpszichológia, Szociológia. Biológia.
  •     Osztály-, csoport társak, barátok. Szeretetteljes, elfogadó kapcsolatok kialakítása, megfelelő kommunikációs képzés.

 

1-8 osztályig valamennyi gyereknek valamilyen szakkör, vagy zene vagy sport tevékenység - iskola utáni.

 

A gyerekek mutassák be az értékeket, nevetve, örömmel, játékosan, és kapjanak érte dicséretet, ajándékot ugyanis ezek modellkövetésre sarkallnak.

 

 

Szeretet- és Mosoly-energia megtapasztalása.

 

Mosoly és nevető órák.

 

Boldogság és Szeretet órák.

 

Meditáció órák. "Ha minden 8 éves gyermeket a világon megtanítanának meditálni, egy generáción belül megszűnne az erőszak a világban." (Dalai láma)

 

- A SZERETET ÉS A JÁTÉK NAGYON FONTOS A GYERMEK ÉLETÉBEN, EZÉRT TANÍTÁS ALKALMÁVAL, NE FELEDJÜK, HOGY A GYERMEKNEK JÓL KELL ÉREZNIE MAGÁT, POZITÍV ÉRZÉSEKET KELL ÁTÉLNIE, MERT EZEK AZOK AZ ÉRZÉSEK, MELYEK BEÍVÓDNAK ÉS A BOLDOG ÉRZÉSEK EGYRE TÖBB, KELLEMES ÉRZÉST VONNAK MAGUK UTÁN..

 

 - Stresszmentes környezet, s magas energiaszint.

 

- Fáradtság és kimerültség kezelése.... helyett Tudatosan magas energiaszint növelés és megtartás.

,,A tudatos energia-felvétellel stabilizálhatjuk energetikai egyensúlyunkat, erősíthetjük életenergiánkat, és harmonizálhatjuk a testet, a lelket és a szellemet. A tudatos energia-felvétel növel mindent.

Hibás energiagazdálkodás következményei: csökkenő teljesítmény, motivációhiány, kedvetlenség, diszharmónia, gyengeség, korlátozott alkotóképesség, kimerültség, gátoltság, ingerültség, betegség.

A sikerhez célirányos, koncentrált energiagazdálkodás kell."

 

Dél-utáni alvás, pihenés az iskolákban, mint az óvodában – Fura és érthetetlen az a felfogás, hogy miközben Az iskolában sokkal több a feladat, a tanulnivaló, mint az óvodában, s még otthonra is kap leckét, tanulnivalót a gyermek, mindeközben viszont kevesebb a pihenés, alvás…egyszerűen a pihenésen, az alváson spórolnak a gyerek életében, ..pedig mindannyian pontosan tudjuk, hogy a nem megfelelő mértékű, mennyiségű, és minőségű pihenés, alvás… a kipihentség hiánya – a kialvatlanság agresszióhoz, kimerültséghez, stresszhez, fáradtsághoz vezet, s ez egyáltalán nem kedvez a fejlődésnek, tanulásnak. Pedig tudjuk, hogy milyen édesek, aranyosak, mosolygósak a gyerekek, ha kialudták magukat dél-után is, sőt sokkal kreatívabbak, sokkal több, és minőségibb ,,munkára" képesek, sokkal effektívebbek, produktívabbak, sokkal jobban készek részt venni mindenben.

 

- Gordon-módszer: Én-üzenetek és Értő figyelem. Nagy segítség ez a szülőnek, a pedagógusnak és a gyermekeknek is.

 

Mindennapos testnevelés.

Egészségtan.

Erkölcstan.

Boldogság, pozitív szemlélet, egészséges lélek tanítása, tanulása.

Állatvédelem/környezetvédelem tantárgy.

Rengeteg időt tölteni a szabadban, nem a ,,levegőtlen” tantermekben, hanem kint tanulni a friss levegőn.

Jóga órák.

Bagdi Bella és hasonló pozitív zenék. Énekórán az iskolákban Bagdi Bella számok is (gyermek-, pozitív-, önbizalom-erősítő dalok).

Pozitív, kedves, inspiráló mondatok a falakon. Pozitív, kedves, inspiráló szeretettel teli videók, filmek.

,,A gyermek lelke tiszta lap, gondold végig, mivel írja tele a könyv, melyet kezébe adsz."- Móricz Zsigmond

Sokkal-sokkal több boldogabb, sikeresebb, pozitívabb, érdekesebb, mosolytcsaló történeteket a tankönyvekbe.

Sok Humor - Jókedv - Jó élmények - Szeretet.

Sokkal-sokkal színesebb iskolákat! Narancssárga, kék stb. színű falak, bútorok. Kedves, kellemes, ,,jó ránézni" falfestmények.

Minden gyereknek több óra minden héten bizonyos tantárgyakból, pl. ha valaki jól énekel és szeret énekelni, akkor több ének órát, vagy éppen, ha szeret mozogni - több testnevelés órát, vagy ha szereti, érdekli pl. az irodalom, történelem, matematika, kémia, idegen nyelv, fizika, biológia, akkor neki abból több órán részt venni. Ki-ki tehetségének, affinitásának, kedvelésének megfelelően kapjon több képzést. Nem csak osztályok, hanem érdeklődési körnek megfelelő csoportok is legyenek.

Az iskola olyan hely legyen, ahova szívesen megy a gyerek, mert élvezi az ottlétet - érdekes, barátságos, izgalmas hely legyen az iskola, ahol jól érzi magát a gyermek, hiszen úgy könnyű befogadni valamit pl tananyagot, ha pozitív érzésekkel párosul!

 

Bátorító, dicsérő, elismerő, pozitív, inspiráló, szeretettel teli, kedves és szelíd szavak, mondatok használata.

Megtalálni már óvodás, kisiskoláskorban azt a pozitív, fejlesztő tevékenységet, amihez tehetsége és affinitása van a gyermeknek, s ezt örömmel, boldogan, szenvedéllyel szereti csinálni, legyen az akár zene, sport, rajzolás, festés, irodalom, történelem, kutatás stb.

 

Igen, amit az ember szeret, amit szenvedéllyel tesz, s beleteszi a szeretetét, az energiáját, annak klassz következménye van. Az iskolákban is be kellene vezetni, hogy minden gyermek a habitusának, a kis lelke érdeklődésének megfelelő anyagot is tanulhasson, hadd választhassa meg ő, hogy mit szeret szenvedéllyel, örömmel, szeretettel, mert amit igazán szeret az ember, azt csinálni fogja, s engedi az energiákat magába hatni, megnyílik a tudásnak. S még értékesebb lesz ő és a világ, szebb és jobb!! (Molnár József)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1065698363455008&set=a.946241478734031.1073741837.100000445626928&type=1

 

Jövőbeni jólétünk - mindannyiunk jóléte e bolygón - leszármazottaink oktatásától függ.(Daniel Dennett)

 

Olyan nevelőkre van szükség, akiket szintén neveltek, fölényben lévő, előkelő, minden pillanatban hiteles, minden szavukkal, hallgatásukkal hiteles szellemek, érett, megédesült kultúrák - nem pedig tanult, faragatlan tuskók, akiket ma a gimnáziumok és egyetemek "magasabb dajkának" adnak az ifjúságnak. (Friedrich Nietzsche)

 

A legjobb tanárok azok, akik inspirálni tudják a tanítványaikat a tananyag iránt érzett szenvedélyükkel. (Neil deGrasse Tyson)

 

Nekem ne mondják el, hogyan kell a tangót táncolni, hanem állítsanak be oda, és mutassák meg, és járják végig velem a tangót először szabályosan, hogy miután nagyon tudom szabályosan, úgy tudjak szárnyalni, mint egy angyal. Ugye, tulajdonképpen ez az igazi tanítás. (Bagdy Emőke)

 

Ha rajtam múlna, az iskolának "mindössze" három feladata volna: megőrizni, vagy ha nincs, megteremteni a tanulási motivációt, kialakítani a tanulási képességeket és fejleszteni a szociális kompetenciákat. Ez a három dolog elég az egész életre. Ha mindez megvan, akkor a választott pályájához szükséges szaktudást már bárki könnyedén megszerzi. (Horn György)

 

Néha úgy érzem, hogy az iskolában eltöltött idő túl értékes ahhoz, hogy a tizenévesek hagyják veszendőbe menni. Az elkötelezett tanároknak nem kellene gyöngyöt szórniuk a disznók elé, hanem minden lehetőséget meg kellene ragadniuk az érdeklődő gyerekek oktatására. (Richard Dawkins)

 

Azt sehol nem tanítják, hogyan kell egymással kommunikálni, gyereket nevelni, vagy azt, hogy a párkapcsolatban felmerülő problémákat hogyan kell megoldani. Pedig ez a legfontosabb. Megtanulunk írni, számolni, de hol kell nekünk a gyökvonás az életben? Mennyivel fontosabb lenne tudni azt, hogy miként teremtsünk békét magunkban és magunk körül? (Erdélyi Mónika)

 

https://amegoldas.eoldal.hu/cikkek/pedagogia-37---idezetek.html

 

A népek boldogsága - a közjólét - egyenesen magában a népnevelésben rejlik. (Sina Simon)

 

https://amegoldas.eoldal.hu/cikkek/millerizmus-_boldogsag-vallas_-boldoga-valas_.html

 

 

Államelmélet

A pártokat száműzni kell az állam vezetéséből. Mivel, ha egy párt delegál, akkor ő a pártért él. pl. Magyarországon a képviselők parlamenti szavazáson birka módjára, szavaznak, mindenki úgy ahogy mondják nekik.

Csak független jelöltek indulhatnak, a nép, a települések emberei.

A vezetőnek erkölcsösnek kell lennie, s egy olyan képességgel kell rendelkeznie, mint egy orvosnak, tanítónak, szociális munkásnak vagyis akarjon az emberekért tenni, ne a hatalom, pénz megszállottja legyen.

 

Jóléti-Boldogság minisztérium létrehozása.

Jó élményeket adni, elősegíteni. A testi-szellemi-lelki egészség, boldogság megtartása, növelése.

 

Az államnak, olyannak kell lennie, mint egy szerető anyának: aki támogat, aki ott van, ha baj van, de szabadságot is hagy.

 

Vissza kell adni az oktatást, az oktatóknak, tanítóknak, tanulóknak, szülőknek.

Vissza kell adni az egészségügyet, a gyógyítóknak, segítőknek, pácienseknek.

Vissza kell adni a bíráskodást a bíróknak, ügyvédeknek, ügyfeleknek.

Az államnak nem diktátornak, hanem támogatónak, segítőnek kell lennie.

 

Ha az államfő aláír bármit, mert nincs mérlegelése, akkor meg kell szüntetni az államfői hivatalt, s a hivatalra költött 1 milliárd

-         1 harmadát ellenzéki városoknak

-         1 harmadát kormányzó városoknak

-         1 harmadát kisvárosoknak, falvaknak

 sorsolás útján.

 

Minden évben 5-5 milliárd, kormány és ellenzéki városoknak megújuló energiára, fűtéskorszerűsítésre, költség megtakarítás és környezetvédelem miatt.

 

Városok, falvak elkerülő utak a nyugodtabb, biztonságosabb életért, közlekedésért.

Ahol szükség van, oda jelzőlámpákat, lassító jelzők.

 

Gyilkosságot, lopást, erőszakot keményen büntetni.

 

(GYERMEKKORI NEVELÉS FONTOSSÁGA, PÉLDAMUTATÁS, EMBERI KOMMUNIKÁCIÓ ÉS EGYÜTTÉLÉSI SZABÁLYOK, ERKÖLCSÖS ÉLET, MÁSOK ELFOGADÁSÁNAK A MEGTANULÁSA)

 

Kórházak területén teák, természetes élelmiszerek stb. árusítása. Brosúrák.Természetes módszerek ajánlása.

 A kórházakban használni-alkalmazni kell azt a tudást, amit a vitaminokról - ásványi anyagokról, a mozgás élettani hatásairól (pl. futás, biciklizés, jóga), a gyógynövényekről, masszázsokról, légzéstechnikákról, energiagyógyászatról, pszichológiáról, meditációról, stb. tudunk – vagyis a különböző lelki-szellemi-testi módszerekről, melyek a nyugodtabb-kiegyensúlyozottabb-harmónikusabb-egészségesebb élethez kellenek-segítenek.

 

Kórházak segítsenek a lefogyásban és a dohányzás leszokásában.

 

Depressziós, rosszkedvű embereknek segítség mind gyógyszerek, mind természetes szerek, mind pszichoterápiával, életmód segítséggel.

 

Minél többet mozog, sportol, annál több energiája lesz. De a túlzott sem jó, tehát a megfelelő pihenésre is időt kell szakítani.

 

 

https://amegoldas.eoldal.hu/cikkek/millerizmus-_boldogsag-vallas_-boldoga-valas_.html